FBI

Beskriver Noah på pricken!
Att jag hittade en passande body i Finland, som gjord för Noah :)
Fat Bald Innocent
Våran lilla tjocka, skalliga å oskyldiga sötnos. haha

Han växer ur alla kläder så fort, känns som att jag får plocka undan kläder hela tiden å vissa har han knappt hunnit använda. Å så får jag springa i butiker å leta nya fast de tycker jag ju iofs bara är kul :) Tur att vi fick massa från storasyster Tiina nu, så nu är lådorna fulla igen. Känns bara synd att dom kläder som är nya å fina måste packas undan så fort. Men så är de. Nå behövs inte köpas nå kläder alls till nästa barn ;)

Å va är de me barn å mobiler å tvdosor???
Noah är som galen i min mobil, får han inte den blir han sur å protesterar. haha, han kan! ja herregud vilken egen vilja han fått, så fort han inte får som han vill börjar han sura ;)


Noah får ofta komplimangerr för sina ögon. Från okända som säger att han har så fina blåa ögon.








Kommentarer
Postat av: tintti

On se niin söpö pentu. Ja hienot silmät sillä on, ihan tyttöjen silmät<3

2010-04-28 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0