Antingen eller

Ikväll ska tydligen alla ut, tom me gubben min. Så va ska jag göra?
Jo....
Lägga ungen tidigt (å hoppas på att han sover. Han har varit riktigt grinbabys dom senaste nätterna)
Ta en varm skön dusch, kanske bad.
Skrubba, raka, peela å smörja.
Ta på mej mina sköna mjukiskläder.
Öppna chipspåsen
Slå på en film.
Dricka min cola zero.
Sovaaaa.

Så ser min lördag ut. Förhoppningvis.

Kan även bli såhär:
Lägger ungen å sova.
Hinner just lägga mej i badet då vaknar han.
Måste stressa upp.
Noah är grinig vill inte somna om.
Tjorvar me honom i 1-2 timmar.
Noah sover!
Sätter mej i soffan å ska njuta av min lördag.
Men inser att jag är trött å kl är mycke så går å lägger mej.



Kommentarer
Postat av: linda

Vilket blev det?

2010-08-29 @ 11:52:13
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0