Hösten!

Underbart härligt å vara ute på promenad i den friska luften. Extra plus va att jag fick gå utan barnvagn = snabbare takt å mer svängande me armarna. Å såklart musik i öronen :)
Hösten är faktiskt välkommen för min del, mörkret på kvällen, den friska luften, de svala sovrummet så man kan få mysa ner sej under täcket ordentligt, ta ett varmt å skönt bad i badkaret, klä sej i stora varma sköna tröjor.
Ne just nu känns hösten bara mys. Kan låta annorlunda sen när regnet öser ner dag efter dag ;p

Nämnde igår att jag inte va på shopping humör nere i sthlm.
Men nån som va de de va Noah ;) eller rättare sagt farmor. Hon köpte sak efter sak till Noah, kände nästan där ett tag: - sluta nuuuuu! haha
Leksaker han fick
Fattas en boll å en keybord som plingar, plångar å låter som olika djur.
Adidas dress
Tänkte köpa den åt honom flera ggr så nu fick han den äntligen av farmor :)
Tröjor

Lyckades förstöra en stickad ljusblå tröja igår i tvätten som blev rödflammig :(
Skor å mössa
Puma skorna är SÅ söta på hans små fötter!! Han fick även en svart stickad mössa
T-shirts
Den röda me tigern är från Kolmårdens tigerworld :D


Nu ska jag fixa ihop lunch, fixa mej å ut på stan å träffa Ulli i eftermiddag.

HejsSvejs!!!

Kommentarer
Postat av: tintti

Hyi miten sää voit tykätä höstistä. Musta se on niin tråkista. Inhottavaa ko kesä loppuu ja tullee pitkä talvi

2010-08-26 @ 13:36:19
Postat av: syrran

ooh håller med dej syrran,mysigt med höst och tända värme ljus du vet;)

2010-08-27 @ 10:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0