Våran semester

Kommer bli ett väldigt långt inlägg detta känns de som.
Men ska hålla mej kortfattade å bara lägga in mest bilder :)

Veckan i sthlm:

Påväg ner lite fin natur. Insåg vilket va fint Sverige är.
synd att de inte går å fånga på kort

Vi hittade Therese (rickards syster) å Martin i Sundsvall
efter de fick vi sitta bak, sköööönt :)

Måndagen bjöds på "familje middag"
De serverades plankstek, öl å glass till efterrätt :)


Fika inne i stan hann vi me :)
Gick runt i lite affärer å tittade såklart

På onsdag bjöds de på mat me "hela gänget" på Vapiano, riktigt bra å billigt. Trevligt :)


Blev många middagsinbjudning å bjudningar. Fick äta å vara kock :) Nånting varje dag, men hur kul är de inte å äta å hur gott är de inte ;)
Gått omkring i både Kista å Solna. Varit till Barkarby på outlet å ätit på pizza hut.

Va till Kolmården å såg massa söta djur, björnarna, elefanterna å tigrarna va mina favoriter :)






Å delfinshowen va häftig, tyvärr blev inte bilderna de bästa.


Konstig väder va de oxå, ena stunden stekande sol å andra spöregn. Så vi fick täcka Noah i en plast regnjack.
De tycke han va kul ;)


Men riktigt fint på Kolmården. 4 timmar gick vi omkring där, kändes dagen efter i mina vader kan jag tala om. Finns en å annan väldigt lång å brant backe. hehe.

Vi hann me en liten fest på lördag kväll. Efter många om å men om vi skulle ut i stan eller bara i Väsby. Väsby blev de å trevligt va de. Besökte även stället där jag å Rickard blev lite kära ;)




Sista dagen i Väsby gick vi mest omkring i centrum, jag försökte hitta nått roligt. Men va inte riktigt på shopping humör.
Va riktigt fint väder, så vi köpte glass å satt ute i solen.
Noah snodde dock min glass å han höll den hårt å tyckte de va jätte gott :)



Har haft en riktigt bra vecka!
Som sagt fullt upp varje dag, men de har vart roligt å träffa alla å göra saker :)


Kommentarer
Postat av: linda

Härliga bilder :) En bild säger ju mer än tusen ord så en riktigt bra uppdatering ;) inte så farligt lång ju :)



Ja våran tös börjar vara en knubbis och så duktig hon blivit :) Måste ju ses snaaart, saknar er <3

2010-08-25 @ 21:18:24
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0