Julfest

Julfest på dagis igår :)
Fick första "riktiga" julbordet oxå. Riktigt gott.
Barnen va så söta, sjöng så fint.
Å tomten kom me julklappar.







Va en liten skit unge å nu menar jag skit unge! Som skulle va å småknuffas å slå på Noah hela tiden. Nästan så att jag fick bli förbannad på ungen. Han va ändå större, kunde prata hur bra som helst å borde väl förstå (tycker jag!!) att man inte ska slå på andra, speciellt inte på dom som är mycke mindre än en själv. Grrr kokade lite. Å undrade flera gånger vart ungen hade sina föräldrar, tillslut kom pappan å tog honom å de va väl tur som f*n.
Ingen rör min Noah! då får dom me mej å göra ;) I mean it!

Men annars en trevlig kväll.
Va kul å se Noah i sitt esse, gick omkring å skulle ge "give me five" till alla!
Haha sötunge!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt!!!! =)

2010-12-14 @ 13:53:44
Postat av: Ann-Helén

Ja och vem har lärt honom det då????? :)

2010-12-14 @ 18:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0