Tron på kärlek

Ibland mister jag tror på kärleken en aning. (läser för mycke skvallertidningar)
Folk är otrogna hit å dit, inte nån kan hålla sn*p*en i styr även om dom har en vacker fru hemma.
Folk skiljer sej på löpande band, bra om de håller 1 år eller 2...
Ok nog för att detta är i kändisarnas värld, men va skiljer dom från oss?
Att tjejerna gör allt för att locka till sej männen, att frestelserna finns överallt kanske?
Jaaa jag vet inte men ibland blir jag mörkrädd.
Själv som jag planerar å vara me Rickard to the end, tills vi är gamla å gråa, tills döden skiljer oss åt.
Så jag tror, jag tror de finns evig kärlek :) (men man vet aldrig...)

Nu ska jag å Noah ut i stormen, jag hoppas vi tar oss till dagis, ser ut å va ett jäkla väder där ute.
Sen måste jag hem å städa lite innan jobbet kallar.
Farmor kommer imon ♥

Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror också på evig kärlek :) <3

2010-12-16 @ 14:15:00
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0