Dags för förväl...

Nu min vän är de dags å säga hej då..
En gång för alla ska vi gå skillda vägar..
Vi har försökt för många gånger, jag har gett allt för att de ska funka..
Men för länge har vi hållit oss kvar vid varandra utan att egentligen ens trivas i varandras sällskap nå mer..
Varför låssas att allt är bra när de inte är de?
Jag förlorar en vän för livet..
En vän jag en gång delat allt med..En vän som jag delar många minnen med..Du har sett min hemligheter å bevarat dom väl..
Men de här är straffat för att du sårat mej en gång för mycke..De tjänar ingenting till att  försöka nå mer..
Fegt av mej att skriva de här på bloggen kanske så min nya vän får se..Men jag hoppas du förstår......
Jag måste gå vidare....
Du måste begravas å min gamla minnen å hemligheter me dej..
Förväl min gamla trogna vän, förväl men gamla trasiga dator!!
Hihi ;)
Nu åker du på soptippen!






Kommentarer
Postat av: nadja

där blev nog vi läsare allt lurade :D

2010-02-16 @ 14:07:28
Postat av: Linda

jag visste att det var en sak :P haha... mig lurade du inte :) iofs hade jag väl annars ändå vetat om det var något sådant "allvarligt" ;) ;p

2010-02-16 @ 15:03:30
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: syrran

och jag som trodde att du blivit av med lägenheten ;)

2010-02-16 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0