De va bättre förr??


Vilket härligt väder de är ute, synd bara att de är så kallt..
Hade gärna tagit me mej ett paket korv å suttit ute å grillat men för kallt för de..Synd, annars strålande sol!
Vårkänslorna spriar ;)
På tal om känslor! Är alla ♥ dag snart..Va ska man då hitta på?
Skulle va mysigt å få gå ut å äta bara jag å Rickard, ha en liten romantisk stund för oss själva ;)
Men då har vi lilla Noah, va ska vi göra av honom? Nån som vill anmäla sej å va barnvakt? hehe
Ne annars får vi väl ta me honom bara, inte svårare än så..

Va en riktigt seg da igår, va så trött hela dan..Gick å la men redan före kl22..
Får se va man ska hitta på ida då..Melodifestivalen börjar ju iaf :)
Va som lite annat förr när vi fortfarande hade Lövbiten, då satt jag å syrran ofta på där å såg på melodifestivalen å drack vin å åt nå gott..å efteråt va de kievari som gällde..
Va dåligt allt har blivit nu när jag tänker efter..
På "våran tid" då va de fullt ös varje freda på lövbiten, musiken dunka å folket va fulla å glada..Nu är de dött :(
Samma sak på kievari, där va de oxå bra drag å nu dött..
Va gör dagen umgdommar? eller bor de inga kvar? Hmmm trist att de blir så att allt dör ut...

Ne nu måste jag dra mej te duschen å göra mej te människa å fixa lunch :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hade det inte varit så många mil mellan oss så hade jag gärna varit barnvakt! :) Kram

2010-02-06 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0