Fjortis!

Förlåt ska skärpa mej å försöka att låta bli att göra så.
Men de är en vane sak, de har fassnat från fjortistider då man använde icq å annat.
Märkt att folk stör sej på mina te= till, ida= idag. Måste sluta me de, tänkt på de själv oxå att de är fjortisspsåk men som sagt, de sitter i. Måste vänja bort de. Vill ju inte att de ska va jobbigt för nån å läsa de jag skriver!
Så ska försöka skriva "vuxet" nu :p

Försöker städa men de  är inte de lättaste me en Noha som inte triva i eget sällskap utan kräver min uppmärksamhet hela tiden..
Så springer omkring me en damtrasa i högstahugg samtidigt som jag får springa te honom å å busa. Så blir ett jäkla spring å tar dubbelt så lång tid allting. Men men städas måste de! Blir så fort dammigt i denna lägenhet, syns speciellt nu när jag körde 5 tvättmaskiner å torktumlade allt igår, dammet flyyyyyger ;p Usch!
Sen får vi nattgäster imon så sovrummet städare jag först imon innan jag åker te Ötå, renbäddar å så..

Ne måste fortsätta, vill helst bli klar innan lunchdags!



Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha, bra Sussa! :) Jag har också några ovanor, speciellt när jag sms:ar. Skriver förkortning i löpande text och fula omskrivningar..vad sägs om oxå? hehe

2010-02-18 @ 10:46:17
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Lina

sej=sig, de=det, va=vara, me=med, imon=i morgon. Dessutom skrev du ju te igen, trots att du skulle sluta med det..hihi =P

2010-02-18 @ 13:13:22
Postat av: Nina

jag vet hennes hår har vuxit som ogräs!



jag fick lära mig lite fjortisspråk idag på jobbet av natasja (vet inte hur hon stavar sitt namn haha), bl.a. PK som nu för tiden betyder power king! betydde då nåt annat när vi var fjortisar haha

2010-02-18 @ 19:26:10
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0