Inte bra!

Ännu en helg har gått..
Men den här helgen har vart lite dålig, eller vet inte om dålig är rätt ord men den har vart hmmm.....konstig? Njaa inte de heller...men iaf..
Fredan va seeeeeeeg, gjorde ingenting! Å dan gick så jätte sakta å jag ville bara gå å lägga mej redan kl åtta :p
Lördan va inte så jätte mycke snabbare den heller, va en vända på Gina..Provade dom där 3 fina plaggen (trodde jag) plus massa annat, men inget va bra :( Så gick där ifrån tomhänt, bra för plånboken men tråkigt för mej!
Måste hitta nått å ha på mej på dopet å så måste jag hitta nånting te Noah å ha på sej..
Finns som ingenting nånstans! Kanske därför för att jag alltid målar fram en bild i mina tankar på om va jag vill ha men nått sånt finns de aldrig..Man kanske borde börja designa sina egna kläder..haha ;)
Hela lördan va som bara otur efter otur = en dålig da!
Å sista droppen va när jag så ivrigt började byta ut överdgaren på våra köksstolar från vita te svart å klantade till de å tappade locket rakt på nagelbandet på min stor tå! Ok om locket vält å hamnat me hela plattsidan på foten  då hade de nog knappt kännts men den trillade rakt ner me kanten på tån..AJ som F****N..Gjorde så ont att jag inte visste va jag skulle ta mej till..Fick tom tårar i ögonen, värre än å föda barn ;p
Så då haltade jag resten av kvällen å va less å förbannad!!
Ja å på sönda så åkte vi te Jokkmokk! vi kom på den briljatna ide' efter att vi såg reklam om marknaden på 4an..Men så visade de sej att de inte va nån marknad där nå mer när vi kom fram, ne då hade den tagit slut på lörda..kul!! J*vla 4an som visar gammal reklam!!!!!! de va ju tack vare den vi kom på att vi skulle åka dit, annars hade vi aldrig ens tänkt tanken..Så hela söndan gick till att sitta i bilen å muppa..Så onödigt!!
Så min helg, inte bra :S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0