Samma skit

men annorlunda(?)
Håller seriöst på att tappa förståndet, kokar av ilska just nu..Är så oerhört irriterad på denna situation så jag vet inte va jag ska ta mej till!! Beter mej som en surkärring här hemma men  är så trött på att göra samma sak varje da, FLERA gånger om dan å ändå är resultatet desamma..Ser ut som en soptipp här hemma..
Saker överallt!! Måste flytta nu!

Förstår ni hur litet vi bor?? Alla Noahs saker inproppat i vardagsrummet/köket!
De går ju inte!!!!! :(
Va ska man göra då? Svin svårt å få lägenhet, bra lägenhet måste de ju oxå vara..Jag har försökt ringa å kolla runt men de är samma visa överallt:
- Du kan skicka in en intresse anmälan
Jaha tack för ingenting!
Ska vi köpa hus då kanske? Är typ de vi vill! Är inn å tittar på hemnet nästan dagligen, finns ju några väldigt fina hus å man blir grymt sugen :) Skulle va så skönt me nått helt eget..
Men kan inget om hus, va ska man titta efter, vart i lule ska man bo?
Svårt allt blev helt plötsligt :p
Men flytta ska vi, ett som är säkert!
Ne nu ska jag inte va så negativ, igen..känns som att jag alltid bara skriver negativa saker i min blogg..men men ibland ska man väl få klaga? ;)
Nu till nått roligare!
Min gullunge blir 4 månader ida, "stora" killen :)
Så kul å se nu, han hittar på så mycke nytt nästan dagligen!

Som de här me babygymmet tar han väldigt seriöst..
Han gymmar på riktigt, lyfter hela ställningen me en arm, stark kille ;)

Grattis lilla Noah, mamma älskar dej♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Ni skulle tagit våran lägenhet! först idag var det några som bestämde att de ville hyra den..

vet hur det är att bo trångt med alla babygrejer..



grattis till lillgubben från mig och lovis :DD

2010-02-03 @ 19:06:29
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Du gumman, sådär såg det ut hos oss också tills vi flyttade upp en trappa. Nog för att det är rörigt nu också :)

2010-02-03 @ 19:59:39
URL: http://mammaemsa.blogg.se/
Postat av: tintti

Tant-Tiinan söpö poika<3

2010-02-04 @ 04:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0