Sorry

Så trött jag är!
vet inte om jag sover för mycke kanske?
Somnar 22-23 å vaknar kl 08-09. Så blir typ 10 timmar varje natt. Fast sen vaknar jag ju 2-3 ggr oxå. För Noah sparkas å så vill han oftats äta kring kl 06. Så sover ju inte mer än 3-4 timmart i sträck..
Jag vet inte.......
Tror mest de är vädret som gör mej seg, när man inte kan gå ut. Sitta inne å muppa så jäkla trist! Blir ju helt seg, ont i huvvet å trött i kroppen. Behöver frisk luft! KOM VÅR!!

Tror förresten att jag håller på å bli flint, tappar jätte mycke hår å mitt hårfäste har vandrat uppåt. Helt hemskt!! Vet att de kan bli så efter graviditet, borde nog börja äta nå vitaminer av nått slag. Vill ju inte bli tunnhårig :S fast de ska visst växa tillbaka, hoppas!

Ne har inte så mycke å skriva om nuförtiden känner jag. Händer inte så mycke.
Bloggen blir bara tråkigare å tråkigare, sorry.....Bloggtorka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tappar också hår, så då är vi två :)

2010-02-24 @ 10:45:59
URL: http://mammaemsa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mmmm, 10 timmars sömn låter fantastiskt tycker jag :) Apropå din kommentar i min blogg - väl nere i vattnet så syns det ju inte vilken form man är i, simma på bara - grymt jobbigt :)

2010-02-24 @ 20:23:06
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0