Över

Helgen gick snabbt å smärtfritt ;)
Måste erkänna att jag va lite nervös på lörda morron..över ett dop kan de tänkas? men jaaa över min son dop..Första gången så visste inte riktigt va som skulle göras å hur de gick till, även om jag vart på dop förr men annat när de är eget..men de gick bra, snabbt oxå :) Å Noah va så duktig!
Prästen när han såg Noah:
- Nån som har varit hemma under mattiderna
Ja våran Noah är en tjockis, men så söt :)
Erik Noah Pettersson♥



Massa fika efter doper å massa presenter fick han :)
På kvällen satt vi på campingen å drack lite cider/öl..Dock va alla så trötta så blev ingen utgång..
Å Noah hade visst varit en snäll kille å lätt å ta hand om sa tant Tiina ;) Så de är ju tur de...Kan han lämnas bort fler ggr..
Tack alla för att ni kom på dopet, tack för alla presenter!
Tack mamma å pappa för allt!!!
Kul att gästerna från sthlm kom å trivdes!! :)

Tar på krafterna å ha dop :p..
Somnade igår kl21..Sviiiin trött...va inte meningen å sova men somnade när jag nattade Noah..vaknade kl 5 av att jag va kissnödig slog på en stor panna me kaffe å satte mej framför tv...
Gick inte som förväntat..Trodde faktiskt verkligen att Finland skulle vinna ida, men nej! Känns nog lite som att dom inte gav allt..Men visst är jag besviken, men ännu är de inte över..Inte på långa vägar! Å stör mej bara på allt å alla som skriver på facebook att finland suger å sover å allt va de är..Som sagt ännu är de inte över......å sverige spelade bra ida, grattis till dom :)
Ja som sagt tar på krafterna me dop..Både jag å Noah är pmösiga ännu ida oxå, vi har redan hunnit me en powernap å Noah verkar trött ändå..Jag är seeeeg...
Ska inte göra nånting ida mer än de nödvändiga ;)



Krams!






Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

hoppas ni hade det trevligt!

2010-02-22 @ 12:16:24
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Nina

fina bilder! ja han är en riktig liten knubbis ;) du däremot har blivit så smal! :)

2010-02-22 @ 19:52:04
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för en mycket trevlig helg! Kramkram

2010-02-22 @ 20:00:41
Postat av: Linda

Det var riktigt trevligt och mysigt med dop :) Dopet tog på mina krafter med, haha :) som dur edan vet så har jag hunnit med en lååååååångt heldags tupplur på 5 timmar ;)

2010-02-22 @ 20:02:03
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0