Varning!!

Känsliga läsare varnas!!
Morronen började i kaos..Första morron blöjan skulle bytas på Noah å de slutade inte riktigt som de brukar..
Noah låg i våran säng..Tog bort den gamla blöjan, tittade bort i max 3 sekunder medans jag bara skulle ta fram den nya blöjan å när jag tittar ner igen på Noah så ser jag en senapsgul bajskorv i sängen..han gjorde inte ett ljud ifrån sej, annars brukar de alltid höras om de är bajs på g..hehe..
AAAA!! måste såklart väcka Rickard, behövde assistans annars hade de nog vart bajs överallt om jag släppt Noah ben..Rickrd va ju inte lycklig just då..Mumlade nått i stil me:
- jag vill sova...
Själv fick jag en skratt attack å kunde inte göra så mycke annat än bara skratta..Innan jag kom på att de måste ageras snabbt annars kanske han kissar oxå å då blir de ännu värre!! :S
Så så roligt har vi haft i morse ;)

Kallt ida = ingen prom :(
Jag som är så promenad sugen, känns hemskt om jag inte vart på prom en da..Annat är de me träningen, inte vart så duktig å ta mej te gymmet :S men gym, bläää de är så trist så trist..Dålig självdiciplin tvyärr..Men som sagt promenerar iaf å så gör jag övningar hemma, alltid nått! Unnade mej inte ens en semla igår fast rickard köpt hem 2 st..Vågen börjar sakta men säkert gå neråt, inte mycke men lite iaf :)
Annars ida så får jag besök, av Malino å lilla Lucas..undra om han vuxit nått sen sist :)
Tur att dom kommer snart, är kaffesugen!





Kommentarer
Postat av: tintti

Hyvä Noah:D

2010-02-17 @ 11:52:13
Postat av: Nina

haha olyckor händer så lätt ;)



åh jag hade hellre hängt med er idag än å jobba :)

2010-02-17 @ 20:33:41
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0