De nya året..

..började me att nästan exakt på klslaget 00.00 så spydde Noah på min klänning, samtidigt som jag spilde bailys på en vit matta..Så de nya året började me smällar å kaos :)

Tror Noah kände på sej igår att nånting va på G för han ville verkligen inte sova...Så han va vaken me oss, vi tittade på raketerna genom fönstret å han va helt förtrollad av alla färger..Tittade ut me stora ögon..När raktregnet va slut så slockande han som en stock..Så dom små fattar nog mer än man tror..Han visste att nått spännande skulle ske, klart han inte ville sova då ;)

Den första dan på 2010 ska jag inte göra nånting...Tog på krafterna å va vaken länge igår ;p
Men trevligt hade jag, go matt å gott sällskap :)
Så den 1a januri 2010, ska jag å Noah gå klädda i pyjamas hela dan å va tröttisar...
Imon tar vi nya tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0