Hemliga planer!


JAAA!! äntligen är dopet fixat..Känns så skönt :)
Va så mycke velande fram å tebax men nu blir de iaf i Övertorneå! Den 20/2..
Hade gärna haft de typ NU, tycker Noah redan är så stor om 1 månad (nästan 5mån då) men men nu är de som de är..Blir nog bra ändå :)
Får vi se vilka som vill komma, hoppas nån från sthlm tar sej upp iaf ;) Vore riktigt kul!

Hade visst beställt kläder te Noah...ooops ;) Så nu fick han mer nya kläder ida..
Jajja han behöver, han har inte såååå mycke kläder ändå ;)..
Barbapappa kläderna är så fina! :)

Helg igen då..hmm..
Ikväll kommer tant Anna..Ska bjuda på grekispytt :)
Imon ska vi nog hälsa på Linda under dan..
Å på sönda kommer faster Therese..Äntliiiiigen!!!! :D
Så då får vi se va vi ska hitta på för kul..Hoppas vädret är bra så kan man gå ut å grilla eller nått..

Jajja..

Trevlig helg!!!


Btw. så smider vi lite planer, men dom håller jag hemligt än så länge ;)
Kan avslöja att de är ganska stort, å de enda rätta å göra ;)


Tjaoooo!!!



Kommentarer
Postat av: nadja

sussa du kan ju inte skriva sådär om nå planer du har på gång utan att berätta allt.. nu är jag ju skit nyfiken. Eller jag tror redan kanske vad det kan vara..Men det ids jag inte skriva här ifall det råkar vara sant de jag tror.. =)

2010-01-15 @ 15:55:09
Postat av: Ann-Helén

Ska ni gifta er eller köpa nå riktigt, riktigt fint åt mig??

2010-01-15 @ 16:45:05
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Angelica

När du ska vara så hemlig med vissa saker så tycker jag att du åtminstone kan bjuda på ett recept på den där grekiska pytten - det låter så himla gott :)

2010-01-16 @ 12:42:05
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0