Jo jag är bitter!

Allt känns bara blääääääää...
Sjuk igen, ont i halsen (kanske inte så smart å gå ute me lite kläder när man är svettig efter gymmet)
Tycker synd om Noah han får knappt nån sömn för han har fått så mycke eksem på ryggen så de har legat å kilat hela natten..Skiter fullständigt i om jag får sova eller inte men han måste få sova..Stackars liten ;(
Å så STÖR jag mej på folk som lever uppe i de blå, allt är så puttenuttigt å så ska dom skylta me de..jag känner mer att måste man skylta me de så kanske de inte är så hilma bra? eller? orka hålla på :p
Å nu när stormen är över så är de kallt ist!!!!!
Grannen dunkar musik te sent på natten, plogbilar som ska ploga kl 4 på morronen, hundar som väcker en kl 7 på morronen..NEEE ogilla!!
Vill flytta! typ NU!!
Ne är trött, blir så trött på allt å alla ibland...
Va er själva för gudskull!

En mie jaksa, så känner jag ida.........




(Updt) Några timmar senare:
Ok nu har jag andats å lugnat ner mej lite, känns bättre :)
Va nog mest irriterad på mej själv för att jag inte tog mej upp te gymmet heller..Men efter den här "hemska natten"  så va jag verkligen alldeless för trött när kl ringde 7.30..Har gymmat här hemma ist, kört mina rumpövningar, armövningar å magövningar..Funkar bra de me :)

Snart kommer Linda å hälsar på, är i stort behov av sällskap! Så bra att hon kommer :D

Imon åker jag te ötå!!!!! :D





Kommentarer
Postat av: syrran

Du behöver mitt sälsskap nu!!!!=)så hyppää huomenna bussiin jaa tuu tänne!!!!=)

2010-01-28 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0