Ni tror fel!

Va jag har fattat så väntar alla å bröllop nu, att jag ska bli fru Pettersson samtidigt som vi har dopet..
Men kan direkt tala om att så är de inte, ni tror fel ;)..Våra "stora planer" är inte att höra kyrkklockorna ringa, de är nått helt annat :)
För den dan när jag å Rickard väl ska gifta oss, för vi ska, nångång så ska vi!
Då ska de va på riktigt! I kyrkan, jag ska va snygg som tusan ;) de ska va fullt me nära å kära å maten ska va go, drickat ska aldrig ta slut å festen ska hålla igång heeeeeeeela natten lång..så ser mitt drömbröllop ut ;)
Sen när de sker vet man aldrig kan bli om 1 år eller 10 år..nee inte 10, vill max va 30..Så senast om 4 år..........
hoppas jag :) haha jajja!

Så igår ringde jag å boka PT (personligtränare) på månda ska jag dit!! Fick nån Peter, han ska tydligen va bäst å ganksa hård å ärlig..Precis va jag behöver! Så nu jävlar! Känns riktigt kul :D

Ne nu ska jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0