Nu jäääääävlar!!

Vart hos PT i morse..
Kan ju säga att han körde hårt me mej, trodde jag skulle spy när jag gick där ifrån...Va heeeeelt slut!
Men skön känsla nu, veta att man äntligen börjat, iaf me nånting..
De schemat jag fick kan va lätt som en plätt för dom som tränat men för mej, som inte knappt rört sej på 1 år å knappt tränat nått på 2 år så kommer detta bli en utmaning..
De va de han sa oxå, att de kan bli tufft!
Men nu har jag gett mej f*n på å göra detta så nu jäääääävlar ;)

Så 6 veckor, 3ggr i veckan ska jag köra detta + några gymövningar, för mage, rygg, rumpa, lår å armar..Ska bli spännande å se om de ger nå resultat!  ;)

Ska snart ta en liten prom..Gå en sväng te willys oxå, måste handla mat åt Noah..Hans morotspure (som han älskar) har tagit slut..Provade å ge majs å potatis men de tyckte han inte om..Va väl inte tillräckligt sött :)..Sen ska han få efterätt oxå, antingen blåbär eller päron, de gillar han!
Äter me hela ansiktet! ;)





Kommentarer
Postat av: Lisa T

Fan vad skoj! Kört hårt Sussa, vad du e duktig!!....jag ser även min framtid i detta...hoja! =)

2010-01-26 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0