Va trött jag blir!

Haft en dålig natt! (dålig i min bemärkning, mest för att jag är typ halvsjuk å sovit dåligt några nätter nu)
Tolv lägger jag ner boken för att sova, går inge bra ligger å vrider å vänder på mej länge, näsan rinner å halsen kliar..När jag väl somnar så vaknar Noah kl 00.50 å vill äta...??!!? undrar jag å stiger upp lite små grinig..
Han käkar å vi somnar...men 1 timme senare vaknar Noah igen..smågrinig å vill verkligen inte sova..
Jag blir less teslut å tar honom brevid, då somnar han..Hinner väl sova ca 4 timmar så börjar en hund jä*vel yla kl 7 på morronen, tror seriöst jag jag ska bli galen..Nästan så att jag går upp å går å säger till grannen..(samma sak varje morron btw, säkert när hunden blir själv hemma den börjar låta) Somnade iag teslut å så sov vi te 09.30..
Så Noah har egentligen sovit ganska bra, men min natt kändes rikitgt jobbig..å jag är riktigt trött..Å näsan rinner fortfarande, å kallt är de..Så blir en stanna hemma da :S

Va å stan igår..Noah fick nya kläder
Kommit fram till att jag måste sluta torktumla hans kläder, dom krymper som faaaaaan..De gjorde även dom här nu när jag tvätta dom :( Så jäkla trist..Fast de står att de är "bra" å torktumla babykläder men f*n dom krymper ju bara!
Å jag fick mej nya gardiner! Riktigt fina, är nöjd :)
Fick presentkort te Hemtex i julklapp av Rickards mamma så passa på å köpa nya gardiner :)..kom på att jag inte ens fråga de Rickard om han hade velat att vi skulle köpa nå annat, utan jag bestämde mej helt själv för att köpa gardiner...oooops ;)

Noah har blivit riktigt duktig
på att hålla upp huvudet själv!

Man får bara ha lite koll för ibland slänger han huvudet lite hit å dit..Men annars duktig :)
Men han har slutat å rulla!! :O Han totalvägrar..Han blir bara irriterad när jag har honom liggandes på mage..

Å detta jäkla DOOOOOP...Måste få de gjort snart! han blir ju inte mindre direkt ;p
Måste nog ta å ringa te Övertorneå församling på en gång!
De är ett irritations moment som jag måste bli av me..Vi har redan väntat alldeless för länge..
Rickard ringde igår te Sthlm, Farsta församling om vi kunde ha dop där men dom hade typ fullt..Så vi får ha de i Ötå då ist..
Måste fixa de nu känner jag!!!

tajo!


Kommentarer
Postat av: tintti

Onpa söpö kuva noahasta<3. Oli hienot vaatteetki ja verhot:)

2010-01-14 @ 14:01:30
Postat av: Linda

Fina gardiner :)

2010-01-14 @ 15:01:01
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0