En tisdag

Igår fick vi beök av syster me familj (rebecca kom redan på söndag)
Väldigt trevligt, inte ofta dom är i Luleå å hälsar på. 1gång om året kanske, alldeless för lite om jag får säga va jag tycker ;)

Vi grillade ute på balkongen!



Super gott!! :)

Satt ute på våran innergård

Njöt av några öl/cider i de varma vädret



Gick till färjan :)


Drack en svin god cider eller alkoläsk som de heter ;p
Jinx hette den iaf, så jäkla god me is!!! Smak av vattenmelon. MUMS!!! :)


Nu har gästerna farit å jag å Noah tog en ganska lång powernap efter. Jäkligt skönt, sovit riktigt dåligt den senaste tiden. Nu väntar vi på att Rickard ska komma hem så vi får laga nått gott till middag. Jag är sugen på pizza, vart de i över 1 vecka ;)






Kommentarer
Postat av: syrran

riktigt kul hade vi=)saknar er redan,hoppas att vi kan komma till Lulekalaset

2010-07-14 @ 18:35:29
Postat av: tintti

Eikö teillä oo ikävä mua:(

2010-07-15 @ 06:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0