De bästa

Igår kände jag men riktigt huslig.
Städade, tvättade å kände sen att jag hade energi kvar så kom på ide'n att baka bullar. Å dom som känner mej vet att jag aldrig bakar. Så vet inte riktigt va jag fick för fnatt men bullar blev de.
Å om jag själv får säga de så blev dom goda.

Visst hade jag kunnat ha i lite mer kanel å socker då hade dom vart helt perfekta.
Men för att vara min andra gång jag bakar så är jag riktigt nöjd.
Har nog fått de bästa av båda världar, mammas bakkunskaper å pappas matkunskaper ;)
Fast har iofs även fått de sämsta av båda världar, astma, eksem. Å sen bara se om man även lyckats ärva mammas hjärtproblem eller kanske cancern eller dementen som härjar på pappas sida...UH vilka deprimerande tankar jag lyckads hamna in i. Bort bort!

Eftersom Noah är väldigt bortskämd som sover mellan oss å vi har nattat honom varje natt så har vi nu i veckan börjat vänja av honom nattingen. Han får somna själv de är steg 1, steg 2 blir att han ska få börja sova i egen säng sen när han lärt sej å somna bra själv.
Första kvällen vi provade de så grät jag nog like mycke som Noah, va hemsk å höra hur lessen han va. Ville bara springa in i sovrummet å gosa me honom. Men nej, de är bäst för honom själv oxå att han får sova själv, sova i egen säng. Tror han kan sova bättre där, så varmt å trångt mellan oss.
Men nu efter några kvällar går de ganska bra, han somnar ganska fort å är inte allt för lessen heller :)

Busungen♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul att höra att det går bra att natta lillen.det är super jobbigt första gångerna,men tänk vad skönt sen

2010-06-17 @ 10:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0