Kämpar på!

Igår va ingen rolig dag.
Envisades me att fara å jobba fast jag mådde dåligt redan på morgonen, pengabegäret va starkast.
Men vi 17 tiden sa jag tack å hej, kände att jag inte klarade av en endaste sekund till. Å tur va väl de för när jag kom hem å la mej i sängen fick jag världens feberfrossa å de tog inte många minuter så kom även spyan.
Så kul om jag suttit i kassan, hade vart tvungen å spy i en sopkorg.
Hatar å vara sjuk!!!!
Kroppen värker ännu, svettast som en gris å mår illa.
Å trodde ni jag skulle få vila på min sjukadag?
Då trodde ni fel, för Rickard blev oxå sjuk inatt så nu ligger han å sover gott medans jag försöker ta hand om Noah så gott jag bara orkar. Inte mycke krafter i denna kropp me tanke på att jag senast ätit igår, frukost.
Ne detta kommer bli en låååååång dag, dags å kämpa vidare............

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0