Redo

Nu är jag redo för kvällen, efter många om å men.
Hade klädproblem. Bara därför för att jag inte köpt nått nytt, jag köper annars alltid nånting nytt då jag ska ut men denna gång tänkte jag att jag inte behöver. Men jag hade behövt!
Varför är de så att man bara kan använda festkläder en gång?
Eller är de bara jag som är sån?
Nåja hittade nått i garderoben iaf, men är inte helt nöjd men de duger säkert!
Väntar på mina gäster som ska komma hit innan, tycker dom är lite sega ;p Vill inte att de ska sluta me oj oooops vi hann inte. Jajja ;)
Hoppas på en trevlig kväll! Trotts pissvädret, regnar som f*n :(

Ha de bra alla, nu ska jag ta mej en cider :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0