Äkta kärlek!!

Äkta kärlek, kärlek utan några som helst gränser, kärlek som överträffar allt annat man nånsin kunnat drömma om att känna! Denna enorma glädje ett lite barn kan ge, hur lycklig man blir bara över att titta på sitt eget lilla barn! Vilken enorm kick de ger att känna att den där lilla varelsen är skapad av mej, kommit ur mej!
Först nu förstår jag va kärlek ÄR!
Hur mycke man kan älska en annan människa!
Hur mycke Noah förändrat mej som person..
Hur viktig han är!! Å allt man gör för honom!
Han är mitt liv, han är mitt allt, han är de mest vädefullaste, bästa, underbaraste, finaste, vackraste jag vet!!
Inga ord kan beskriva..........
De är helt fantastiskt underbart!!!

Grattis Noah idag har du gjort mitt liv bättre i 5 månader!
Å kärleken bara växer! ♥






Kommentarer
Postat av: tintti

Onnea Noah 5 kk<3. T:Tant-tiina

2010-03-03 @ 12:25:49
Postat av: Helen

Grattis Noah! Ska bli kul å träffa dig i helgen! Fin bild :) kramkram

2010-03-03 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0