Livet som

De här me att Noah nu håller på å få tänder, vilken pest å pina för oss alla.
Mest för lill stackarn så klart som har ont mest hela dagarna å till kvällen å natten blir de ännu värre. Men oxå för mej å Rickard som inte får någon ro alls å jätte jätte lite sömn. Känns som att jag under den här veckan har sovit lika mycke som man vanligtvis sover under en natt. '
De konstiga är ändå att fast  jag är så trött så är jag rastlös i kroppen hela tiden. Klara inte av att bara sitta å se på tv, klarar inte av att sova på dan när Noah sover. Vet inte varför, man kan bara inte få ro till de.
Väntar bara på att jag ska krascha totalt här snart.
Men tror att man orkar för att man måste. Är ju inte som att jag kan lämna Noah nånstan å strunta i å ta hand om honom. Nej orka måste man. Kraften finns alltid där nånstans, alltid finns de nånstans å ta den ifrån.
Undrar bara hur länge de här ska forstätta. Hur många till sömnlösa nätter de blir, dagar fyllde me gnäll å skrik då ingenting är bra. Hoho!
Livet som småbarns mamma........

Kommentarer
Postat av: Lisa toolanen

Ursh då lilla skrutten som har ont!



Ni har ju säkert redan en såndär bitring/sak, ett tips att lägga den i frysen om ni inte testat det redan, brukar lindra för det flesta bebisar!



Och försök och varav ner och blunda en stund mitt på dagen...=)

fast det är svårt!!



Styrke kramar till er! =)

2010-03-16 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0