Rock n' roll

Nu är vi i storstan eller iaf nära ;) vi är i Upplands Väsby!
Flyg resan igår gick faktiskt bra. Bara jag som va riktigt nervös över hur lillen skulle ta de men han sov nästan hela tiden så gick ingen nöd på honom, de va skönt!
Där ser man hur mycke man oroar sej i onödan många ggr, som jag nu.
Oroade mej för flygresan. För Noah skull.
Oroade mej för babaget, hur vagnen skulle klara sej.
Oroade mej för skjusen från flyget, hur vagen skulle rymmas i babaget.
Oroade mej för boendet, hur de skulle se ut å va som fanns där tex om de fanns micro.
Å så nu när vi är framma känns allt super!
Resan kunde inte ha gått bättre, boendet va bättre änn jag nånsin trott. Fanns allt man behöver! Så jälka nice :)

Idag är vädret så fint så fint. Solen skiner å fåglarna kvittrar :)
Vi ska ut på äventyr aldeless strax. Ut me vagen å kolla läget i Väsby centrum, ta en lunch, hälsa på Rickard gamla jobb osv.
Å Noah är redo!

Idag är han rock n' roll!!! :) hehe


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men vilken tok fin bild på lillbusen!! Man blir glad av att bara titta på den! =)

2010-03-05 @ 12:47:44
Postat av: Nina

fina bilder på Noah!



det är ju lchf jag kör, funkar superbra. har redan nått min målvikt, över förväntningarna. mår riktigt bra och har inget sötsug!

2010-03-05 @ 17:55:43
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: tintti

Onpa tant-tiinalla söpö siskonpoika<3<3<3

2010-03-05 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0