Sommartider hej hej!!

Sommartiden har påverkat mej negativt, går å lägger mej ÄNNU tidigare!! Känner men ÄNNU tröttare på kvällen.
Igår somnade jag på soffan mitt i en Johan Falk film. Å kl va inte mycket efter nie å då tänkte jag tillbaka på vintertiden att kl inte va mycket efter åtta. Uh :S

Ska klippa mej imon!! Skulle vela våga göra nått lite annorlunda å roligt me håret, men är så feg när de kommer till sånt. Så den enda förändringen jag kan tänka mej är att klippa luggen kort igen, men vill inte ha nån vanlig rak lugg utan nån lite annan isf. Måste se va dom har för förslag till mej, dom borde väl se va jag passar i :) Nacken ska jag kapa kort kort iaf, nu är de så långt där bak. Tänkte först spara håret långt men kommit fram till att jag ändå inte trivs i de har då bara alltid fast håret. Ska köpa färg å färga håret sen själv, inte råd å göra de hos frissan ;p
Så då kommer jag känna mej lite fin till påsken iaf, om de nu blir utgång(?) Vilket jag vill iaf :D

Ne mera kaffe å sen starta dan, kanske me en prom(?)




Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja då, jag kommer upp till påsk, anländer på onsdag kväll och stannar till måndag kväll. Kan anmäla intresse för att gå ut också när jag ändå håller på och informerar :)

2010-03-29 @ 18:55:29
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0