Sovmorgon?!

Noah är inne i en baby period igen, så han vaknar på nätterna å ska äta. Hoh så tröttsamt de är, å inte vill man gå upp heller å värma den där mjölken men men.
Så haft sovmorgon i morse sovit till 08 men va hjälper de när han väckt mej kl00 å ätit, kl02 å kl05.30. Tror dock de är tänderna som väcker honom, han har 3 på g nu. Men alltd lätt å ge honom mjölk så blir han tyst å somnar om. Bättre de än att han ligger å gråter å inte kan sova.
Men han är så go på morgonen, ett stort leende är de första han ger mej alltid när han vaknar. Man blir glad :) Å hur trött man än är så gör de absolut ingenting för han är så söt!!!

Busungen


Tror äntligen våren är här! Vilket betyder att sommaren närmar sej, vilket känns riktigt riktigt skönt!! Längtar!
Annars händer inte så mycket här i mitt liv.
Promenerar massor i de soliga vädret, har även börjat gå på gymmet igen. Den här gången är motivationen på topp! De va den inte för 2 månader sen så därför de sket sej. Tror verkligen att man måste vilja å ha motivationen när man ska börjra gå på gymmet annars orkar man inte å de blir bara tråkigt. Men nu känns de bra :) Får se hur länge se håller i sej. Bättre oxå när jag å Anna går tillsammans, roligare då :)
Min LCHF diet har oxå pågått nu i 1 vecka å de känns som en bra grej. Stenhårt blir de nu ända fram till påsk sen ska jag börja ta in lite mer kolhydrater i form av frukt iaf :)

Jajja ha en skön dag! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0