Visst är de!

Visst är de mysigt när marken är vit å när snön faller ner....i december!!
Men nu när de börjar närma sej april så tycker jag solen ska steka å snön smälta bort, inte komma mer!
För nu är de sånt drä väder igen att jag å Noah måste stanna inne, snöar massa. Visst vi dör inte av de men går ju inte å ta sej fram i snödrivorna me vagnen. bläääh, kommer bli en låååååång dag.......
Jag vill hitta på nånting!! Helst hälsa på Linda å Andreas, vill spela ;) Tur att man har dom som oxå gillar spel. De som är så roligt! Kanske kan man styra upp nått me dom hmmm :)

Jobbet igår gick bra, va inte alls så farligt som jag trodde de skulle vara. Va riktigt lugn oxå så slapp å känna nån stress. Men efter ett tag kändes de som att jag aldrig ens vart borta ;p hehe. Men de är väl inpräntat i skallen all kunskap man har, glöms nog inte bort så lätt som man tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0