Alltid stör de nån

Idelakropp?
Ja va är de egentligen?
Är de tidningarna visar size zero?
Är de de som är snyggt?
Är de no as, big booooobs som gäller?
Ne vette f*n om jag håller me!
Är så trött på detta hets! Folk som garanterat tittar på bilder på mej å tänker:
- oj är hon fortfarande tjock efter graviditeten!
Yes de är jag! Känner ingen hets, orkar inte banta, tänka mat, tänka på va jag får äta å inte äta. Vill leva gott! Å om de nu innebär att några kilon inte vill försvinna så visst fine, då får de vara så... just nu iaf.
Gick upp totalt 25kg under graviditeten, 15kg rann av mej som smält smör i solsken. Dom försvann på ca 2 veckor. Dom sista 10 va svårare, hade kunnat kämpa mer men.......
Så nu återstår ännu ca 6-7kg som jag måste bli av me om jag ska väga de jag vägde innan.
Ränkar man månader så jag har i snitt gått ner mer än 3kg per månad me tanke på att Noah är 7 månader. Så tycker inte de är fy skam, å tycker inte jag har nått å skämmas över.
Som sagt vill leva gott, unna mej godis nångång, äta chips, äta pizza, äta hamburgare, dricka vin, ta en öl.
De är ju de goda i livet!!! :)
Så skit i beach 2010...jag tar de som de kommer...kilorna kommer att försvinna tids nog men orka hetsa.
Jag menar vem bryr sej egentligen.....
Fast alltid stör de ju nån ;)



Kommentarer
Postat av: ....

Fan vad du är stark som står upp för dig själv och de du tycker! Inte många som besitter den egenskapen att inte bry sig om vad någon annan tycker. Gilla! För den delen så ser du riktigt bra ut för att ha fött barn!

2010-05-25 @ 14:08:15
Postat av: Nina

vad lika vi är! jag gick ju också upp 25 kg och de första försvann fort och de sista var sega som faaan, först nu är jag av med dem och Lovis är ett år och fyra månader så tat lugnt! var stolt för de 15 du gått ner, riktigt bra kämpat!

2010-05-25 @ 19:47:13
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är fin gumman ;) och det viktigaste är att man mår bra med sig själv. Sen är de bara att skita i vad alla andra tycker :)

2010-05-25 @ 20:08:09
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0