Skrämmande!

Ibalnd blir jag riktigt rädd för mej själv.
Är så virrig å glömsk så jag snart inte va jag gör. :(
Som alldeless nyss, gick å tog mej en kopp kaffe å tänkte - va lite kaffe jag har kokat, gick till kylen å hälde i mjölk å ska sätta mej vid datorn igen. Men då står de redan en kopp me kaffe där!!! När F*n tog jag den?!!! har inget minne av att jag skulle ha hämtat kaffe redan. Helst sjukt! Läskigt......att de kan bli så. Å de händer så ofta.........

Så nu sitter jag här me 2 kopparkaffe å klunkar i mej de fort fort så de inte ska bli kallt.
Go morron!! Dags å vakna va ;)

Idag kommer Rickards syster Therese. De har vi väntat å längtat efter, ska bli riktigt kul! :)
Å imon kommer farmor å Micke som vi väntat å längtat efter dom oxå!
Å på lörda kommer Thereses kille Martin :)
Så vi kommer ha fullt hus me gäster i helgen, alltid kul me besök!! Spec nu när vi har plats oxå.
Får se va vi ska hitta på för kul :)

Nu göra oss redo, tänkt gå till bvc är nämligen öppen motagning idag så ska väga lillbubben göra en liten 8 månadreskoll :) För snart är han 8 månader, månaderna bara flyyyyyyger iväg!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vi förde ner alla blöjor i förrådet så de inte står i vägen :) Där håller de sig bra tills de är dags för användning av dem :)



Ja, de klart man vet aldrig hur stor/liten bebisen är när den väl kommer :) Men hujja så jag längtar nu. Kan inte tänka på något annat :S



Messa/ring när du varit på kontrollen och berätta hur lillplutten växer och så ;)



Puss

2010-05-27 @ 09:31:46
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha, lagom sinnesförvirrat beteende där :) kram!

2010-05-27 @ 20:27:39
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: angelica

jag har bara omvandlat lite fett till muskler, det tar mindre plats har jag märkt ;)

2010-05-29 @ 17:40:52
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0