Sötpuppa

Flytten blir av å jag är nöjd :)
De blir tommare i plånboken varje månad å flytta är inte de roligaste. Hade vi inte behövt större hade vi aldrig flyttat här ifrån. Har trivs bra här på varvet. Men nu måste vi flytta så är de bara. Så såklart lite blandade känslor, men de blir nog bra!
Å fin lägenhet fick vi :)
Tänkte börja småpacka ihop saker redan idag som vi inte behöver å slänga sånt som vi inte använder. Men de gick inte, för Noah va sällskapsjuk å direkt jag lämnade honom blev han sur. Eller som jag säger åt honom att han är en sötpuppa ni vet ist för surpuppa? Passar som Noah bra han är söt när han är sur. hehe!
Blev lite frustrerad på honom för en stund men va ska man göra?
Å jag hade velat gå ner till förråder å rensa, å ut me allt skräp men de går ju inte heller me lilla Noah när jag är ensam hemma me honom. Så blev inget gjort idag, bättre lycka imon!! eller senare idag...
Är så otålig, vill få allt gjort direkt!
Men nästa helg är de tänkt att vi ska flytta iaf. Får se hur de ska hinnas, jag jobbar lörda å sönda hela dagarna så måste försöka få bort grejjer dit redan i veckan å de mesta på freda senast. För måste ju hinna städa oxå. Å går inte de så får Rickard fixa dit möblerna på lördag, men vem ska då va me Noah?
Ahhh, svårt de blev!
Nåja de går säkert å lösa
Å jag ska inte va så negatvi, får ju faktiskt den där större lägenheten nu som jag så länge velat ha. Så jooo jag är glad även om de inte verkar så :D

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jag kan hänga med Noah :D

2010-05-06 @ 19:13:21
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0