Utsikter

Igår trodde ju jag då att jag skulle få sola hela dagen. Men så blev de ju inte riktigt!
Ne Rickard va tvungen att fara å jobba. Å hur han än försökte säga att han hade saker å fixa idag så verkade de inte gå fram till dom för till jobbet for han. Konstigt de där, han måste typ allti jobba extra annars starffar de honom själv å frysen ser hemsk ut om han inte jobbar.
Ne han borde slö till de, inte jobba på sina lediga dagar, få kunder å börja klaga så inser kanske dom på stället att de inte funkar å ha de schemat R just nu har. Han är ju sönder stressad ibland stackarn inte kul å se :(

Men iaf så satt jag å Noah en liten stund ute på balkongen. Så länge han kunde sitta i skuggan funkade de, fast han tyckte inte de va så :p Så blev väl ca 30 min solande bara :S
Linda va oxå förbi oss en stund igår, vi drack kaffe ute å surrade om bla babysar såklart!!! Hon har ju inte många dagar kvar nu till BF!!!! Så härligt ♥  En ny babys igen till "familjen, de är tur att de alltid finns små omkring en de finns ju inget roligare än barn!

Noah åt sin lunch på balkongen


Utsikten åt båda hållen!
Södra hamn


Norrahamn


Sen måste jag bara leta mej ner till innergården oxå, minns inte riktigt hur man går ner dit. Hmm. Men huset är fullt me gömda mystiska gångar. Lite läskigt, trodde de kanske skulle spöka här hemma oxå. Vi får väl se ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

fin utsikt ni har =)

2010-05-20 @ 09:23:06
Postat av: Linda

Jaaa snaaaart kommer den :) förhoppningvis. orkar inte vänta länge till.. Usch, du ska se mina fötter nu, huuuuh...

2010-05-20 @ 10:44:18
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Sussu

härlig utsikt där uppifrån :)

2010-05-21 @ 20:51:27
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0