1:a advent

Igår gjorde de lite nytta, de bakades :)
Annie kom hit me pick å pack å vi bakade lussekatter, vilka blev riktigt bra, så bra att dom typ redan är slut. Måste görra större sats nästa gång. Men nu har vi provat iaf å vet att vi kan :)
Fixade även lite jul här hemma, bort me allt rosa å lila å in me grått å rött.
Sen gick resten av dagen i snigelfart, va sugen på vin å utgång, eller iaf vin å sällskap!
Va hemma ensam heeeeeela eftermiddagen, kvällen å natten me Noah.
Visste triva jag i Noah sällskap å vi hade kul me mys å bus men men hade vart kul å surra me nån å dela lite vin.
Måste styra upp här nånting me nån/några...kanske nästa helg :)

Min bus Noah å jag ♥


Idag är de skyltsöndag!
MEEEN vi kan inte gå ut, vagnen är i bilen å bilen är på storheden. Gah!
Men lika bra är väl de, kallt å jävligt ute å kan ändå inte slösa nå pengar (ett försök till att övertala mej själv till att jag inte vill gå) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0