De går INTE

Va så glad igår å tänkte att äntligen är jag ledig efter massa dagars jobb, utan några som helst planer å måsten att göra.
Klädde på Noah så glatt å skulle skicka iväg honom på dagis me Rickard när han åkte till jobbet. Tänkte att Noah får vara på dagis några timmar idag eftersom han va ledig igår, så att han får leka lite, äta där å sova där. Ne men då ringer mobilen.
" Willys Urban" står de = chefen
Gaaaahh kan ju inte säga nej till honom, de går verkligen inte. Kan inte säga nej till nån, gör jag de så känns de hemskt men till chefen går de inte å säga nej.
Så när han frågar om jag vill jobba 11.30-19.30 så visst ställer jag upp.
Så gick de me min lediga dag!
Men att tacka nej till jobba är ju som att tacka nej till pengar, å de går ju inte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0