Hårt liv

Har verkligen ingenting på hjärtat eller hjärnan nuför tiden.
Tror jag borde satsa på en twitter, då kan man bara slänga upp några rader när de ploppar upp nått. Oftast när jag är ute, påväg hem eller påväg till jobbet kan jag komma på saker å skriva om, eller när jag ligger i sängen å ska sova, ibland tom i duschen. Men  sen när jag väl sätter mej framför datorn så är allt borta.

Är väldigt trött jämnt nu iaf.
Noah somnade oroligt igår kväll, han vaknade me små mellanrum så la honom i våran säng efter kl 20, å tror ni inte att jag somnade själv oxå? Nå jooo!
Me kläderna på å missade Despo :(
Å inte känner jag mej nå utvilad för de, sovit i nästan 12 timmar å ändå svintrött. Sovit för länge?


Ne livet är hårt nu alltså, livet är hårt! ;)







Kommentarer
Postat av: tintti

Söpö pikku Noah ja söpö pikku-systeri! Ikävä teitä<3

2010-11-10 @ 11:41:59
Postat av: Helen

Jättefint kort på er! Kram

2010-11-11 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0