Idol Fredag

Bättre sent än aldrig, har som lite glömt bort att berätta om fredagen.
Men nu kommer de  ;)

Vi började kvällen me en snabb middag, Li å Knut kom hit å vi käkade älgbiffar å potatisgrätang. Delade på röt å vitt vin :) varför middagen blev så snabb vart för att vi va så jääääääkla stressade.
Efter kl18 åkte vi iväg iaf. Å när vi kom fram så såg vi att vi va sent ute :(
Vi fick inte dom bästa platserna även om vi satt rätt långt fram så satt vi på fel sida. Va en stor fet kamerakran i vägen så stundtals såg man inte ett smack.
Men själva upplevelsen va helt suverän å kvällen i helhet va toppen!!
Men man måste nog sitta rätt nära scenen för att se å man ser mer på tvn hemma än där på plats.
Men ångrar mej absolut inte att jag for å skulle gärna fara igen :)

Tror helt klart att Luleås farvorit är Jay, temperaturen inne i arenen steg till max då han sjöng å nästan alla stod upp efteråt å tjooade. Men han är ju grym!! :)
Nån annan som är grym å som jag inte trodde jag skulle få se är Geir.


Han sjöng innan allt började. Å i alla puaser sjöng dom andra idol deltagarna som åkt ut.
(de här va den enda bilden jag fick under kvällens framträdanden, dålig planering vilket inbar att batteriet på kameran dog :()

Vi va en snabbis på Allstar. Å kvällen avsluades me Max :)


Rickard å Knut       Li å jag hann vara till baren lite då å då ;)


Kul hade vi ;p








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0