Livet är skört

Gick så glatt hem från Willys nyss efter att jag vart å lämnat Noah på dagis å handlat lite.
Mådde bra, solen skiner å vädert är underbart.
Kommer till Dagobert å ser en flock me folk, en livlös kvinna ligger på marken. Ser en kvinna ge henne HLR, en annan som ringer ambulansen, jag hör va hon säger:
- hon håller på å dö, skynda, skynda!!
Jag blir chockad, ser på kvinnan som ligger på marken, blå i ansiket, tungan ute, inte ett teckan på liv.....
Känner att jag vill göra nått, men finns redan så många som hjälper henne. Så jag gör ingenting utan går min väg.... Va redan så många där, en stor publik. Hon fick hjälp! Jag skulle inte vela att folk stod å såg på om jag behövde kämpa för mitt liv. Gå er väg, låt dom som kan hjälpa till hjälpa....
Men kan inte sudda ut bilden av kvinnan på marken....ung mellan 40-50, va har kunnat hända?
Livet är skört, man vet nog aldrig när man tar sitt sist andetag....Å de gör mej lessen.....
Jag hoppas hon klarar sej!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0