Dags för en till?

Funderar å funderar när de är dags för ett syskon till Noah.
Planen har hela tiden varit att vi nästa år på sensommaren/hösten ska försöka va gravida igen.
Men vissa dagar vill jag bli gravid NU på en gång å andra dagar är jag osäker på om jag vill ha nå fler barn. Klart jag vill ha fler, jag ska ha fler men ibland så undrar jag va jag håller på me. Alla har sina dåliga dagar.
Å som jag sagt tusen gånger tidigare har Noah alltid varit ett lätt barn så på de sättet är de inga problem.
Men som igår kväll när jag låg å tänkta på själva graviditeten, eller tiden efter för de va just tiden efter som va så grymt jobbig för mej så undrar jag hur jag ska orka me de igen. Jag hade ont så ont så länge, 2 månader gick jag dåligt, fick ta sprutor å käka tabletter varje dag. Varje gång jag skulle kissa kändes de som knivar. Hur ska man orka?
Men vem säger att de blir likadant igen?
Vem säger att jag ens kan få fler barn?
För när blir nånting nånsin som man planerat?
Nee men vi väntar nog ett tag till, ett halvår till iaf sen får vi se..........

Ojoj nu känner jag lukten av nånting i Noahs blöja ;p
Dags å gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0