Lite kärlek

Vem hade trott att jag skulle få känslor för någon annan.
Men ibland händer de oväntade.....
Å för en äldre man dessutom, jag menar inte ens självaste Brad Pitt har kunnat charma mej.......
Men så dyker Geir upp från nånstans å man faller en smula ;p
Grym han är!!!!
Gillar Jay oxå :)
Oooh yes jag är en Idol nörd, varje fredag sitter jag fastklistrad framför tvn. Å den 12november ska jag på Arcus å se de live. Justja jag är  ju småkär i Bagge oxå, vilken karl! Alltid glimten i ögat!
Där ska jag sitta på andra parkett me en stor I love Bagge skylt...haha neee :) Men riktigt kul ska de bli!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket för din åsikt. =) Jag kanske gör det i framtiden när jag fått min blogg att växa lite...

Så har du lust att göra bloglovinbyten? =)

2010-10-16 @ 13:36:17
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0