De suger!

Våra möbler rör sej. Kan hitta dom utsridda runt om i lägenheten.
De började me Noahs matstol som helt plötsligt kunde stå ute i hallen.
Kommer jag in i köket kan en stol ha flyttat sej långt ifrån bordet.
De senaste är att jag hittat vardagsrums bordet ute i hallen!!
Spöken?
Nej! Bara Noah :)
Han lär sej å gå me allt förutom hans läragåvagn. Så man får passa sej när man lyfter på stjärten, stolen kan försvinna under dej å så sätter man sej på golvet :p

Annars då?
Jo helgens planer är att idag:
Redan har träffat Malin å Lucas, dom va hit på kaffe så Noah å Lucas fick leka lite, sen gick vi på stan en sväng å tog en liten lunchmiddag :)
Ikväll ska Rickard på after work, typiskt säger jag eftersom att vi oxå har de å eftersom att Rickard sagt före mej att han ska ut så måste jag snällt stanna hemma. Ibland suger de att vi inte har nån som kan sitta barnvakt!!! :(
Så för mej blir de Idol å sen planerar jag inte in nått annat för Noah lär va grinolle som han alltid är när pappa är borta!
Lördag å söndag ska jag jobba, pengar, pengar :)

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: tintti

Hyi mää luulin jo, että teillä ihan oikeesti spökaa! Ihan pikku oma spöke teillä siellä<3

2010-09-24 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0