Vad händer?

Ibland blir jag lite lessen i ögat när jag tänker på hur fort tiden går.
Mest för att jag tar tiden förgivet.
Jag känner mej inte ett dugg äldre än 20 men måste börja inse att jag faktiskt snart redan är 27!!!!!!
Jag tror att allt alltid ska vara som de är nu. Att ingenting förändras.
Å så ser jag på min lilla babys som blivit så stor........vart tog tiden vägen!!! Har de redan gått ett år??!! Ett år sen jag gick me stormagen i vädret å va så less så less, längtade å väntade efter våran lilla Noah.  En liten unge som blev allt jag drömt om å mer där till. Aldrig hade jag kunnat tro att han skulle vara så perfekt som han är!!
Ibland undrar jag verkligen vart tiden tar vägen, va de är som händer, å va jag gör me dagarna som går?
Neee tiden går för fort, jag gillar de inte....

Jag för 1 år sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0