1000

Visst älskar jag våren.
Snön smälter, solen skiner, man känner värmen, fåglarna kvittrar.
Folk blir lite gladare, lite snyggare!
Vårkänslor börjar sprudla. Man ser par kyssas, gå hand i hand.
Grillning, öl å glass. Uteserveringar!
Finns tusen anledningar till att älska våren.
Men jag har en stor orsak att ogilla våren.
Mina ögon sväller, kliar å blir röda. Jag nyser hela tiden. Är inge vidare vacker å de gör att mitt humör är väldigt känsligt, blir irriterad för minsta lilla. I morse när jag vaknade fick jag inte upp ögonen för dom hade varat igen.
Men ändå så trotts detta älskar jag våren. Denna förbannade tid då jag lider....Men solen gör mej glad :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Snart blir det bättre ;)

2011-04-12 @ 16:08:51
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0