Killen trodde...

...han va cool

Men att han vart tuff.
Minen kunde inte vart mer passande, lite put på läpparna som de ska vara när man posar för kameran.
Noah han kan! :) Min snygging!
Han va förbi på jobbet såhär. Å fick massa uppmärksamhet som vanligt. Mitt charmtroll!

Annars dom senaste dagarna har jag varit mest bekymrad över mamma. Vilket påverkat mitt humör.
Satckars lilla mamma som så ofta måste åka in till sjukan för att hon får andningsproblem. Jag blir lika orolig varje gång. Fast hon säger att hon mår bra, att de inte är någon fara, att de är sånt som händer. Men själv tycker jag inte de är normalt å ligga på sjukan varannan månad i veckor.
Så inte konstigt att varje gång jag ser att pappa ringer mej hoppar hjärtat några extra slag å jag tänker
"nu har de hänt nått"
Å nu ska hon få åka till Umeå igen för en andra operation.
Måste åka hem snart, ge mamma en stor kram!!! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Ge henne en stor kram från mig också! Din fina mamma!

2011-04-14 @ 10:50:43
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: tintti

Samma här. Ajattelen mammaa ja toivon, että kaikki on hyvin ko ei siitä tiiä, ei se sano jos sillä on asiat huonosti. Määki aina ko maika tai äiti soittaa ajattelen että nyt on jotaki tapahtunu.

2011-04-14 @ 11:09:20
Postat av: tintti

Ja muuten ihana söpö pikku Noah<3

2011-04-14 @ 13:31:44
Postat av: syrran

verkligen en liten cooling du har,och minen hahaa....sötis!!! <3

2011-04-15 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0