Bara för att!

Julen va mysig!
Vi fick precis den reaktione vi ville ha av farmor när Noah stod så söt i tomte luva å plingade på. En ovetande farmor öppnade dörren, stod chockad å tyst å bara stirrade ett tag, tills hon förstod att de faktiskt är Noah som står där, då kom glädje tårarna. Å mellan snyftningarna hörde man:
- de här är den bästa julklappen
- de här är den bästa julen
Å klart började jag å faster Tessan oxå å stortjuta.
De va lyckat! :)

Vi bokde hotell för mej å mina killar, lyxade till de i 2 nätter. Åt hotellfrukost, badade i poolen, åt saftiga stekar i restaurangen till middag. Bara för att vi är värda de :) Helt underbart mysigt å bara ha tid för oss 3!

Igår jobbade jag å idag är jag tröttare än nånsin. Jag å Noah har tittat på film hela morgon å bara varit, njuter lite till av den lilla ledighet vi har. För nyår ska de jobbas å inventeras.....

Å jag som hatar att inte veta saker, att inte ha koll börjar känna stressen, om endast några dagar är de bara 3 månader kvar tills lillskiten ska komma å inget har jag gjort. De mesta har vi ju, men måste ändå gå igenom vad som kan användas av denna tjej, tusen lådor med kläder ligger nere i förrådet, de mesta är nog för killigt å måste köpas nytt. Vagn måste köpas, syskonvagn tror jag? behövs nog. Namn måste bestämmas!! De stressar mej nog mest ;p Synd att jag är finne å dom flesta namnen blir rätt fula med finsktuttal ;/  Men har typ 2 favoprit namn, men inget ändå som känns helt självklart. Nåja.

Snart fyller jag år!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0