Helt onödigt

Sitter här å känner lugnet, dricker kaffe å käkar rostad rågform från fazer. (dom är så jäkla goa å rosta!!) Börjar jobba kl 11.30 idag. Vilket jag gillar till viss del. Just de här att jag slipper stressa. Men se är de de att jag är inte hemma förrän efter kl 20 vilket inebär väldigt lite tid me Noah.
Kl 11 ska Noah va på dagis idag, lagom till lunch å så går jag till jobbet direkt. Känns dock inge lockande alls att gå ut i kylan. SATAN så kallt de ska vara! De räcker nu....

Ihelgen vill jag åka till ötå. Om de löser sej me allt så blir de så.
Saknar syster!!!!!!!! saknar faktiskt alla i familjen Mäki/Harnesk/Alapuranen underbara som dom är ♥
Å så vill jag träffa Lina å lilla Collin, tom dröm dom inatt :)

Dags å sätta på lite make å göra sej klar.

C u!

Blev ett helt onödigt inlägg känner jag....;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Lina å lille Collin vill träffa dig/er också :) Kim kommer hit ikväll så om ni kommer hinner du träffa dom också :) hoppas ni kommer :) kram

2011-02-17 @ 07:46:33
URL: http://linatoolanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0