It's a big deal

Jag tror man har nån telepatisk samanbindning/koppling (eller va de nu heter) me sina små barn för jag vet alltid när han ska vakna! Som inatt så vaknade jag just lite innan Noah. Jag hann gräva fram mobilen under kudden å se att kl va 01.59 å så hörde jag att Noah började vakna till. Å de händer varje kväll/natt att jag vaknar just innnan honom. Han låg i eget rum. Så jag låg å lyssnade ett tag på hur han höll på å böka å stöka där inne.
Han grät ingenting, mumlade lite grann. Kan tänka mej att han typ ställde sej upp, tittade sej omkring å la sej igen.
Duktig va han iaf, blev faktiskt imponerad!
När sängen va i vårat sovrum å han vaknade på natten började han gråta för han ville komma brevid när han såg oss ligga i sängen. Så jag va helt beredd i natt på att få gå upp å hämta honom, men ne behövdes inte.
Först efter kl 7 kom han brevid oss å mös lite :)
Tror vi alla sover bättre såhär, även om de kändes som ett himla stort steg å ta å sätta honom i eget rum. Mamma jag va inte riktigt redo för de, men nu känns de bra :) Min babys börjar bli så stor!!
Kanske inte känns som en stor grej för dom flesta vet ju att många haft sina babysar i egen säng ända sen början å haft dom i eget rum väldigt länge men för mej va de stort!! ;)

Jobb idag 12-18 så skönt! Sen tar jag helg!!
De ska firas me pizza till middag :)

vet inte vad som hände me texten den går inte att ändra till normal!!! gaaah. Så därför ids jag inte skriva mer :p

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

det är stort ;) längtar öite till den dagen jag med.

2011-02-18 @ 12:34:18
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0