Jag kanske inte har...

Dagarna springer iväg, hinner inte riktigt me....
Men de är iofs bra, hatar å sitta å stirra på kl å bara vänta på att tiden ska gå.
Trodde de skulle bli en sån dag på lördag, då jag bara skulle räkna timmar tills de blev kväll å tills Rickard skulle komma hem från jobbet. Men ne så blev de inte för Linda kom me den utmärkta ide'n om att vi skulle dricka vin! :)
Så jag å Noah for till Kallkällan, vi beställde pizza till middag å då korkades även upp vinet.
Vi tittade på melodifestivalen, (hade de på iaf, tyckte vi surrade mest ;)) drack lite vin, åt lite chips å även lite öl slank ner. Mycket trevlig kväll :) Å inom en snar framtid ska vi även gå ut å dansa lite, de ska bli kul!
Vinkvällar gillar jag,  bara sitta me gott sällskap å surra om allt :)
Jag kanske inte har världens största umgängeskrets, kanske inte känner massa folk hit å dit. Men ni ska veta att dom vänner jag har är världens bästa! ♥

På söndag kom mamma å pappa å dom är forftarande kvar :) Mamma är på Sunderbyn, ingen fara me henne, görs bara massa tester. Noah är heeeelt muffa tokig, vart han än går så går han som en svans efter.
Får se när dom åker hem, kanske imon?

Nu ska Noah på dagis, sen ska jag tvätta lite kläder innan jag ska iväg å jobba.

Puss hej!





Kommentarer
Postat av: Linda

Du är världens bästa du med :) Hade supertrevligt med dig gumman :) Så kul att vi drack lite vin och surrade ;)

2011-02-08 @ 09:39:51
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: angelica

åh, jag vill också dricka vin och surra med dig! :) kram!

2011-02-09 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0