Inte så lyckat!

Fick önsemål av storasyster Tiina att lägga upp bilder på Noah. Vi har inte setts på jätte länge, senast i juli :( Så hon saknar oss å har ingen aning om hur fin min snurp är. Å självklart saknat vi henne!! Men jag hoppas hon kommer till Luleå snart ;)
Men att ta bilder på Noah är inte lätt, förr va han en riktig modell å log så fint mot kameran å jag fick hur mycke bra bilder som helst. Nu när jag försöker så ska han bara ha kameran å bilderna ja dom blir såhär

- Mamma ge mej kameran!! - Geeee meeeej!!


Surar ner sej när han inte får den Ger mej ändå ett litet smile till sist


Lyckat??
Njaaa inte så värst, men  jag försökte iaf ;)   

Kommentarer
Postat av: tintti

Ihana pikku Noah. Ikävä sitä ja tietysti sua. <3Varmaan tuun sitten sinne ennekö lähen göteborgiin. Luca body päällä:)

2011-01-20 @ 15:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0